Madderiouser's Blog

Just another WordPress.com site

ok dah faham sikit pasal blog2 nie

ok—–(mate rabak)

jap,isap rkok jap..5 min

…..

jap

….

hehe..ok..weh,aku rase kan..jiwa aku..jiwa blog la..sebab blog nie lebih kepade luahan perasaan secara matang..bagi aku la setakat nie..yela kalau nak dibandingkan dengan myspace fb twiter ape bagai…myspe heboh ngn pic ala2 instagram..fb dah macam ‘bersamamu tv3’ dok mengharap like,comment,share…twitter..post laju..macam takde..artis ok kot…

wah macam style la aku menaip..macam superman pakai cermin mate kat opis

start esok la aku start taip topik berat,,ini malam kita ringan-ringan dulu ek sayang?hari ini aku nak belagak pasal kecanggihan aku buat blog..keh3..aku takkan bagitau orang2 rapat tentang blog aku..sebab aku nie hipokrit..iye..aku sangat2 hipokrit..pandai berlakon…watak sebenar aku biar la depan tuhan..kan molek kita merintih..lemah..penakut..loser..jahil atas sejadah..?kan..buat apa kita mengadu pada manusia yang dia sendiri belum tentu dapat selesaikan masalah dia?kan?so jangan la pelik aku senyap bila korang ajak berdebat…pelik watak jahil..sebab kalau kita rasa kita bodoh,tak tahu..Allah akan buka 1001 pintu kefahaman..kalau kita kata ‘oh..aku dah tau dah la’ Allah akan tutup 1001 pintu kefahaman..so aku tak kesah la korang tak leh baca watak sebenar aku..sebab awek aku pun tak kenal aku..

oh lupe esok aku tak g ferrosi..gile kau..dah pukol bape nie..ok la..baru sekali nak ponteng muahaha ..k nak skodeng blog2 orang

No comments yet»

Leave a Reply

